wtorek, 12 marca 2013

Catrice BB Allround Foundation 020 Rosy Beige

Witajcie:)
Dluzszy czas zbieralam sie do tej recenzji az dzis zdecydowalam sie:).Z gory musze was przeprosic za jakosc zdjec ale od wczorajszego popoludnia wciaz sypie snieg i jest szaro :( ale do rzeczy:)
Dzis mowa o Catrice BB Allround Foundation :) Ja akuratnie wybralam 020 w kolorze Rosy Beige.Cena owego BB Cream jest 5,95 euro za pojemnosc 30ml. Czy to jest akurat prawdziwy BB Cream nie jestem w stanie wam powiedziec chocby z tego powodu ze jest to moj do tej pory pierwszy tego typu produkt:)
Na stronie Catrice mozemy przeczytac ze owy BB Cream dostepny jest w czterech roznych niuansach :
1.010 Light Beige
2.020 Rosy Beige
3.030 Nude Beige
4.040 Warm Beige
Napisane jest takze ze jest on idealny dla normalnej,suchej i delikatnej skory.Zawiera faktor ochronny 30.
Na opakowaniu zarowno na kartonie jak i samej tubce widnieje 6 obietnic:
1.Bilansujacy : nawilza i zmiejsza polysk,
2.Naprawcze : minimalizuje widocznosc porow,
3.Ochronnie : 30 SPF,
4.Odblaskujacy swiatlo,
5.Pokrywajacy,
6.Nawilzajacy z olejkiem migdalowym.

Jak juz wyzej wspomnialam produkt podczas zakupu jest w kartoniku na ktorym widnieja wszystkie wazne informacje natomiast sam BB Cream znajduje sie w bardzo wygodnej tubce ktora stawia sie "na glowie" co gwarantuje mozliwosc wydobycia go do konca:)

Ten BB Foundation ma przyjemna konsystencje taka kremowa a zarazem zwarta mimo tego daje sie swietnie rozprowadzic nawet smiem uznac ze lepiej niz niejeden podklad:) Do tego po nalozeniu go na twarz nie ma sie wogule (!) uczucia maski czy czegos w tym rodzaju:) Produkt powiedzialabym niemalze idealny.Ja akuratnie nakladam go palcami ale mysle ze pedzlem czy gabeczka da sie tak samo lekko rozprowadzic:)
Przejdzmy tak wiec do krycia:)
A wiec krycie moim zdaniem jest naprawde porzadne.Wszystkie zaczerwieniena na twarzy sa przykryte.Niestety jest jedna rzecz ktora potrafi wielu osobom przeszkadzac a mianowicie po kilku godzinach BB Cream zaczyna sie na twarzy lekko swiecic.Tak wiec nie jest to produkt dla osob o tlustej cerze...Jednakze duzym plusem jest to ze produkt ten nie jest klejacy i bezzapachowy.Na wieczor daje sie idealnie zmyc wiec sadze ze nawet najgorszy plyn micelarny da sobie z nim rade:)
Tak oto prezentuje sie kawalek mojej twarzy przed nalozeniem BB Foundation
A tak juz po nalozeniu BB Foundation (mam nadzieje ze pomimo zlej jakosci zdjec widac jakas roznice)

Podsumowujac musze przyznac ze jestem pozytywnie zaskoczona i na chwile obecna jest to moj ulubieniec:)Produkt testuje kazdego dnia od dokladnie miesiaca i nie skonczylam jeszcze polowy tubki wiec jak widac jest wydajny:)Nie kleji sie,nie jest perfumowany,cena jest wporzadku i jest (przynajmniej w niemczech) latwo dostepny.Wart polecenia:)

Uzywala go juz ktoras z was?



15 komentarzy:

  1. nie uzywałam i dopiero teraz zobaczyłam że catrice ma swój BB ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No od niedawna ma i jesli nie masz tlustej cery to moge go polecic:)

      Usuń
  2. Nie używałam, ale być może przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go z ciekawosci kupilam bo jeszcze nie mialam BB i juz przy nim zostane:) na codzien jesli nie ma sie tlustej cery jest jak dla mnie idealny-teraz podklad od MACa bedzie juz tylko na wieksze i/badz wieczorne wyjscia:)

      Usuń
  3. ja niestety mam problemy ze świeceniem, więc w ogóle do niego nie podchodzę... a szkoda, bo zapowiadał się naprawdę ciekawie :(
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie niestety nie moge polecic bo bedziesz sie jeszcze bardziej swiecic i nie wiem czy wtedy przypudrowanie nosa cos by dalo:(

      Usuń
  4. zastanawiam się nad kupnem jakiegoś bb, bo strasznie mnie kuszą te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie używam kremów BB, bo potrzebuję mocnego krycia ze względu na naczynka.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie uzywalam kremow BB. jakos mnienie ciagnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez nie ciagnelo do nich ale ja nie bylabym soba jak bym nie kupila czegos czego nie znam:)tak wiec kupilam i przepadlam:)

      Usuń
  7. Ja jakoś bardziej jestem przekonana do oryginalnych kremów BB, Skinfood jest moim faworytem :D mam porównanie z BB od Maybelline - kolosalna różnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... Jakoś nigdy nie miałam przekonania do drogeryjnych BB. :/

    OdpowiedzUsuń