środa, 15 maja 2013

Wyniki Rozdania :)

Witajcie :)

Wczoraj o polnocy zakonczylo sie moje rozdanie :)
Chcialabym wam bardzo podziekowac za zglaszanie sie - w rozdaniu udzial wzielo 144 osoby! Mysle ze to duzo :D. Zgodnie z regulaminem przyszedl czas by oglosic wam wyniki :)


Tak oto wygladala moja maszyna losujaca :)


Jak juz wiecie w banerze znajdowala sie nagroda glowna :) Wedruje ona do :


Kraina testow...

Dodatkowo obiecalam, ze jesli bedzie wiecej jak sto zgloszen zrobie dodatkowa nagrode - oto ona :

 
Tak wiec dodatkowa nagroda wedruje do :


Shiawasena

Dziewczyny Gratuluje :)!!! Pamietajcie ze czekam do piatku (wlacznie) na wasze adresy. Piszcie na maila monika.maik@gmail.com

Wszystkim pozostalym osobom jeszcze raz dziekuje za udzial :) Pamietajcie prosze ze zrobilam screeny i osoby ktore beda sie odejmowac po tym rozdaniu zostana przy kazdym kolejnym automatycznie przezemnie eliminowane :) 

31 komentarzy:

  1. gratuluję dziewczynom:)fajna nagroda była do zgarnięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję dziewczynom!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu to nie ja....
    moze nastepnym razem
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo !
    Ale niespodzianka!
    Moje pierwsze Balea *_*
    Już piszę do Ciebie wiadomość ....

    OdpowiedzUsuń