czwartek, 30 maja 2013

zDENKOwaly sie czyli zuzyte w Maju :D

Witajcie :)

Co prawda mialam w planach wrzucic jakas recenzje ale okazalo sie, ze jutro mam dzien probny w nowej pracy i pewnie nie wyrobie sie z wrzuceniem denka czy wogule jakiegokolwiek postu. Dlatego postanowilam pokazac Wam juz dzisiaj majowe denko :) Jak zwykle wiekszosc produktow byla juz uzywana w poprzednich miesiacach a zakonczyla swoj zywot w maju :) Tak z reka na sercu moge przyznac, ze wysypujac puste opakowania z mojej magicznej torby w panterke zastanawialam sie ile produktow tak naprawde otworzylam i wykonczylam w tym miesiacu.Postanowilam przy okazji robienia zdjec je policzyc i wierzcie mi ze nie bylo ich az tak wiele bo jedynie 11 :)
Oto co zegnam :) :

Zaczne od wlosow :


1. Balea Bodycreme Sheabutter Mit Arganöl 500ml - Krem z maslem Shea i olejkiem Arganowym uzywalam do kremowania wlosow chyba od marca.Moje wlosy go lubily ale niestety chyba juz do niego nie wroce bo jakos w zadnym DMie go dorwac nie moge a nie widze zeby to wersja limitowana byla :( a szkoda ...
2. Receptury Babuszki Agafii Drozdzowa Maska Do Wlosow 300ml - Maska wielu dobrze znana.U mnie znalazla sie w ulubiencach kwietnia.Moje wlosy ja bardzo lubialy wiecej mozecie przeczytac o tutaj.Niestety narazie do niej nie wroce bo mam jeszcze mase masek na stanie i nie wiem kiedy je wszystkie pozuzywam...
3. L'biotica Biovax Intensywnie Regenerujaca Maseczka Do Wlosow Suchych I Zniszczonych 250ml - Przywiozlam ja z poczatkiem marca z Polski.Byla to pierwsza maska z Biovaxa jaka mialam okazje uzywac.Miala sliczny zapach,nie obciazala mi wlosow ktore takze i ja bardzo lubialy i gdyby nie to, ze jak juz powyzej pisalam mam mase masek to napewno bym do niej wrocila. Ale kto wie moze w przyszlym roku moja polka z maskami i odzywkami opustoszeje i Biovax znow sie na niej pojawi :)


4. Alterra Sensitiv-Shampoo Mandel&Jojoba 200ml - Skusilam sie na niego bo do tej pory uzywalam z tej firmy chyba tylko jeden badz dwa szampony w calym zyciu.Niestety kiedy sie go otwiera zalatuje alkoholem :( Myl bo myl ale ja do niego napewno juz nie wroce...
5. L'oreal Sensi Balance Sorbitwin Kopfhautberuhigendes Shampoo Dermo-Protect 250ml - Mialam go bodajze od grudnia 2012 roku.Szampon jak wiadomo z SLSami ale pomagal mi uspokoic skore glowy. Jako luszczyk czasem dostaje napadow i skrobie sie po glowie jakobym wszy miala...I wlasnie ten szampon spowodowal,ze od dluzszego czasu sie juz nie skrobie :D. Koncowke dalam kolezance do sprobowania i jej takze sie spodobal.Ale z racji poteznych zapasow narazie nie kupie go ponownie.
6. Hipp Pflege-Öl Baby Sanft 200ml - Olejek takze wielu osobom dobrze znany :) Zawiera w sobie naturalne olejki i mozna go uzywac zarowno do ciala jak i do olejowania wlosow. I u mnie znalazl zastosowanie wlasnie przy olejowaniu a moje wlosy go wrecz kochaja i wiem, ze napewno do niego powroce:)


7. Batiste Dry Shampoo Fruity&Cheeky Cherry 200ml - Moj pierwszy suchy szampon z teej firmy.Chyba nie ma w blogosferze osoby ktora by o nim nie slyszala :) Mialam go od zimy wiec starczyl mi na dlugo. Wiecej napisalam o nim tutaj. Mam kolejny tym razem w wersjii kwiatowej :)
8. Rene Furterer Astera Soothing Shampoo 50ml - Dostalam ta mala wersje albo w Pink Boxie Albo w Glossy Boxie juz sama nawet nie wiem. Starczyl mi na dwa uzycia i wykorzystalam go bedac teraz w majuw Polsce.Szczerze przyznam, ze nie jest to szampon dla mnie.Ma intensywny zapach taki eukaliptusowy a ja za takimi zapachami nie przepadam.Widzalam te produkty we Wroclawiu w jednej z aptek i przyznam, ze ja za szampon nie dalabym tyle kasy.Dlatego jestem na nie ale ciesze sie, ze mialam okazje sprawdzic co to takiego:)
9. Dove Intensiv Reparatur 1 Minute Kür-Spülung 50ml - Ta maseczkowa odzywke dostalam w maju w Pink Boxie i takze zuzylam bedac teraz w Polsce rzem z powyzszym szamponem :) Kiedys uzywalam szampony i odzywki od Dove i bardzo je lubilam.I takze z ta moje wlosy sie polubialy ale jak juz wspominalam zapasy mam wielkie wiec przez najblizsze miesiace raczej nie kupie wersji pelnowymiarowej.
10. Marion Hair Therapy 14-Dniowa Terapia Rozswietlajaca Ampulki Do Wlosow - Szczerze przyznam, ze nie zauwazylam ani rozjasnienia ani obciazenia ani nic - poprostu taka woda w ampulkach. W zapasie mam jeszcze jedna ampulkowa terapie ale jakas inna zobaczymy czy tamta cos zrobi bo do tej napewno juz nie wroce.

Przejdzmy do twarzy :


11. Ziaja Rozany Peeling Z Mikrogranulkami 60ml - Uzywalam go od grudnia. Uwazam ze jest genialny ale wszystko co mialam do powiedzenia na jego temat znajdziecie w poscie jemu poswieconym :). Uwielbiam go i juz kupilam nowy :).
12. Rival de Loop Beauty Energy Seidenschimmer-Creme 50ml - Krem do twarzy na dzien z masywnym szklanym opakowaniem i plastikowa nakretka mialam jesli sie nie myle od grudnia lub stycznia.Raz go lubialam potem mi sie odwidzial i odstawilam zeby z czasem zas do niego wrocic.Byl lekki nie zapychal nadawal sie swietnie pod makijaz i pozostawial lekka poswiate dzieki czemu twarz wygladala naprawde zdrowo jednak pod koniec opakowania nie wiedziec czemu zaczal mi sie na twarzy rolowac i to sprawilo ze odechcialo mi sie powracac do niego.
13. Rival de Loop Hydro Nachtcreme 50ml - Podobnie jak powyzej - zakupilam je razem i uzywalam razem.Jesli odstawialam ten na dzien utomatycznie i ten szedl w odstawke.Takze byl lekki a moja skora twarzy wprost go pila.Nie zapychal i nie zrobil mi nic zlego jednak rano kiedy wstawalam czulam ze moja twarz juz jest sucha wiec chyba nie dzialal tak jak powinnien.Nie sadze bym do niego wrocila...
14. Ziaja Tonik Nagietkowy 200ml - Z tym panem meczylam sie w sumie od grudnia. Jakos za nim nie przepadam wzielam z czystej ciekawosci i uzywalam od czasu do czasu.Nie zauwazylam zeby odswiezal czy nawilzal moja twarz.Moim zdaniem to kolejny bubel ktorego zapomnialam dodac do bubli majowych.Teraz mam tonik od Farmony i widze ze tonik tonikowi nie rowny.Wiecej nie siegne po niego.


15. BeBeauty Plyn Micelarny Do Demakijazu I Tonizacji Twarzy I Oczu 200ml - W tym poscie napisalam moje zdanie o nim.Nie wroce do niego tym bardziej ze wycofali :)
16. Bielenda Bawelna wzmacnia rzesy Skuteczny 2-Fazowy Plyn Do Demakijazu Oczu 125ml - Przywiozlam takze i jego z poczatkiem marca z Polski i juz wtedy troche pouzywalam a teraz go wykonczylam.Nie podraznil mi oczu,nie uczulil a ladnie zmywal wodoodporny makijaz. Teraz mam zapas plynow micelarnych nie tylko z Biodermy wiec na chwile obecna do niego nie wroce ale w dalszej przyszlosci napewno jeszcze zasili moja polke :)
17. Ziaja De-Makijaz Dwufazowy Plyn Do Demakijazu Oczu 120ml - Moje ente opakowanie i zawsze mam jakies w zapasie bo je poprostu uwielbiam. Po wiecej odsylam Was tutaj. Zawsze bede do niego wracac.
18. BeBeauty Hydro Effect Micelarny Zel Do Mycia I Demakijazu 150ml - W tym oto poscie wyrazilam swoje 5 groszy na jego temat. Lubie i napewno jeszcze nie raz powroce mimo zmienionego opakowania. Jednak poki co mam zapas innych zeli do testowania :)

Nastepnie bedzie cialo :


19. Dermatest Sexy Skin Happiness Totes Meer Mineralien&Mandarinenöl 200ml - Zel pod prysznic ktory dostalam teraz w maju w Pink Boxie. Wierzcie mi ze kolo mandarynek to on w zyciu nie stal.Smierdzial niesamowicie wiec nie zalowalam go sobie bo chcilam zeby ten smrod jak najszybciej wyprowadzil sie z mojej lazienki.Wiem ze sa dostepne w DMie w roznych zapachach ale ja sie na nie nie skusze...
20. Fruttini Strawberry Starfruit Shower Sorbet 250ml - Zel pod prysznic ktory mozna sobie powiesic i bedzie wisial :) Kupilam w marcu i uzywalam na zmiane z innymi.Mial chemiczny zapach.Pachnial troche jak kisiel truskawkowy ale mimo to bardzo mi sie podobal:)Nie wysuszal i dobrze sie pienil a co najwazniejsze - myl :D. Mam jeszcze wielki zapas innych zeli tak wiec naraziedo niego nie wroce ale kiedys napewno sie jeszcze spotkamy :)
21. Yves Rocher Olivenöl Duschbad 50ml - Zuzylam takze i jego bedac teraz w Polsce bo zalegal mi na polce juz chyba od lutego.Slabo sie pienil i nie jest niczym specjalnym wiec nie sadze bym siegnela po pelnowymiarowe opakowanie.
22. Farmona Tutti Frutti Karmel&Cynamon Body Scrub 300ml - Co mam o nim do powiedzenia mozecie przeczytac w tym oto poscie. Nie sadze bym do niego wrocila...
23. Balea Dusch Peeling Buttermilk&Lemon 200ml - Nie zdazylam wyrazic swojego zdania na jego temat :( Sredniak z niego z dziwnym mlecznym i mdlym zapachem do tego chyba wysuszal mi skore ktora po kazdym uzyciu jego swedziala niemilosiernie:(.Kupilam bo nie mialam nic innego na stanie.Mimo ze jest to limitka to sadze ze bedzie w DMie przez okres wakacyjny jednak ja do tej wersji juz nie zamierzam wracac...


24. The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter 200ml - Moje drugie opakowanie tego samego maselka :) Napewno nie jest dla Was nowoscia ze ja te masla z TBS kocham choc nie wszystkie.W tutejszym poscie opisalam go dokladniej :) Teraz mam kilka z Polski przywiezionych na stanie ale do tego maselka jeszcze napewno bede wracac :)

Dalej bedzie cos dla dloni :


25. Rival de Loop Handpeeling Cherry Blossom Mit Panthenol Und Kirchextrakt 50ml - Uzywalam go takze chyba od marca i bardzo polubialam bo mimo ze nie byl jakis mega mocny to dlonie po nim byly gladkie.Byla tani wiec napewno jeszcze do niego wroce:)
26. Evree Hand Care Regenerujacy Krem Do Rak Do Bardzo Suchej I Podraznionej Skory 100ml - Uzywalam go od grudnia kiedy to zakupilam go w Polsce.Na poczatku nie polubilam sie z nim wiec rzucilam w kat ale kiedys musialam do niego wrocic i juz bylo lepiej.Mimo tego tylka mi nie urwal wiec nie zamierzam siegnac po niego ponownie.Zreszta mam duzy zapas takich kosmetykow w szafce :)

I cos dla stop :


27. Fuss Wohl Hirschtalg Creme 75ml - Krem do stop ktory zuzylam w tym miesiacu :) Uzywalam go w polaczeniu z bawelnianymi skarpetkami na noc :) Rano stopy byly gladziutenkie i bardzo przyjemne w dotyku.Aktualnie mam krem do stop z Biedronki ale po ten napewno siegne jeszcze w przyszlosci:)
28. Scholl Fuss Deo Extra Frisch 200ml - Pozostalosci z zeszlego roku z cieplych miesiecy.Tego typu dezodoranty do stop w lato zuzywam naprawde tonami bo nie lubie kiedy stopy mi sie poca.Mial bardzo przyjemny zapach.Juz kupilam kolejny dezodorant do stop tej firmy :)
29. Alverde Fuss-Peeling Pinie Lavasand 75ml - Jednym slowem porazka. Znalazl sie w bublach tego miesiaca.Nie peelingowal nic a nic a smierdzial niesamowicie. Napewno nie siegne po niego ponownie tak wiec Adios smierdzielu.
30. Hansaplast Silver Active Fußspray Anti-Transpirant 35ml - Ta miniaturke mialam chyba w kwietniowym Pink Boxie. Juz kiedys wspominalam ze niezbyt lubie sie z ta firma i w tym przypadku sie to potwierdzilo bo ten deo nie byl niczym niezwyklym i nie bardzo dzialal.Nie zamierzam po niego siegnac w wersji pelnowymiarowej.

Kolorowka :


31. Catrice BB Allround Foundation 6 in 1 020 Rosy Beige 30ml - Moj pierwszy w zyciu BB Cream i najlepszy. Opisalam go tutaj. Kupilam kolejny bo uwazam ze na lato bedzie o wiele lepszy niz ciezkie podklady :)
32. L'ambre Super Waterproof Mascara 8ml - Dostalam ja od Toni bo jej nie odpowiadala.Niestety mialam ja jakies trzy tygodnie i zaschla:( A szkoda bo byla calkiem calkiem :) Miala duza szczoteczke ale dalo sie nie bez problemu operowac :) No i do tego przyjemne dla oka opakowanie. Chetnie kupilabym taka jedna jeszcze ale podobno juz je wycofano...
33. Eveline Cosmetics Skoncentrowane Serum 3 w 1 Advance Volumiere 10ml - Te serum dostalam z wymianki. Uwielbiam je ja i moje rzesy. Uzywam go jako bazy pod mascare i to co robi z moimi rzesami jest niesamowite :D Nie podraznia mi oczu i nie skleja rzes za to niesamowicie je wydluza :D Juz zaopatrzylam sie w dwie kolejne wiec zapas mam a jak i one sie skoncza to bede kupowac nastepne.Musze zrobic o nim posta ale moge Wam goraco polecic :D

Inne :


34. Alverde 5 in 1 Mundspülung Nanaminze 450ml - Mialam go ponad 2 miesiace a uzywalismy go rzem z TZtem tak wiec byl mega wydajny.Nie zawiera alkoholu i nie jest jakis mega ostry jak np. Listerine. Jednak odswiezal jame ustna a to bylo jego zadaniem :) Teraz mam cos innego ale po niego napewno jeszcze siegne :)
35. Avon Little Black Dress 50ml - Czy jst jakas kobieta ktora ich nie zna?? Dla mnie ten perfum jest zwiazany z wieloma wspanialymi wspomnieniami i bede go zawsze kupowac tym bardziej ze nie jest jakis drogi:) Mam z tej serii jeszcze Little Red Dress i Little White Dress ale tez juz na wykonczeniu :(
36. Rival de Loop Nagellack Schnelltrockner Spray 50ml - Wysuszacz do lakieru ktory jakos szybko sie skonczyl. Mial przyjemny rozany zapach i faktycznie pomagal w wysuszaniu lakieru.Byc moze kiedys jeszcze po niego siegne :)

Maseczki,Probki I Takie Tam :


- Montangne Jennesse Sauna Masque Self Heating Therapy Clay 15g - Maska z czerwona ziemia ktora grzala mi twarz po aplikacji - dziwne uczucie :)
- Douglas Hair Perfect Color 25g - Maska ktora kiedys dostalam jako gratis. Byla ok ale nic specjalnego.
- Balea Cellulite Algenwickel - Bandaze antycelullitowe, jednak jedno opakowanie to za malo by cos stwierdzic choc jedno moge powiedziec - ze strasznie schlodzily mi skore.
- Zielona Apteka Mincer Maseczka Odzywczo-Nawilzajaca Z Ekstraktem Z Miodu I Melona 15ml - Genialna maseczka ktora juz przy pierwszym uzyciu daje efekty. Przywiozlam ze soba z Polski juz zapas :)
- Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh - Nie moj zapach
- Weleda Hafer Aufbau-Shampoo 10ml - Zawartosc saszetki bardzo mnie zaskoczyla i jak pozuzywam moje zapasy npewno kupie pelnowymiarowy szampon bo wydaje sie byc interesujacy.
- Yves Rocher Serum Vegetal 1ml - Dobrze ze to probka bo strasznie sie rolowal.
- Comfort Zone Hydramemory Serum 2ml - Probka byla ok jednak pelnowymiarowe opakowanie 30ml kosztuje 61,25 euro a ja uwazam ze to bardzo duzo jak na serum do twarzy.
- Ebelin 140 Wattepads - Zawsze uzywam tych samych z DMu :)
- Intima Liasan Sensitive - Chusteczki nawilzajace do higieny intymnej ktore sa genialne na dluzsze podroze do odswiezenia sie :)

Wyrzutki :


Farmona Radical Mgielka Wzmacniajaca Do Wlosow Zniszczonych I Wypadajacych 200ml - Znalazla sie w bublach maja. Tutaj mozecie przeczytac dlaczego ja wyrzucam.
The Body Shop Coconut Shower Cream 400ml - Takze on znalazl sie w bublach ale kwietniowych o ktorych pisalam tutaj. Mimo szczerych checi nie dam rady go zuzyc wiec leci do kosza...


I to by bylo wszystko co udalo mi sie zuzyc :) Ciesze sie ze zaraz wszystko poleci do kosza a ja zabieram sie za testowanie nowych nabytkow przywiezionych z Polski :D
A jak tam Wasze denka w Maju?? Jestem bardzo ciekawa:D

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jednak mniejsze niz w poprzednich miesiacach:-)

      Usuń
  2. Oj spore to denko :D U mnie też w tym miesiącu sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie:-) napewno zajrze bo uwielbiam denkowe posty:-D

      Usuń
  3. ładne denko :D no jak widzisz, ja problemów z peelingiem Balea nie miałam - mam normalną skórę, której właściwie nic nie szkodzi. jutro jadę do hurtowni fryzjerskiej po Tangle Teezera i może się na Batiste skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam normalna skore ale czasem uda sie jakiemus kosmetykowi ja przesuszyc:-/
      Ja mam 2 teezery jeden w domu a drugi do torebki:-D a batiste uwielbiam:-)

      Usuń
  4. wow, jakie duże denko! moje będzie zdecydowanie mniejsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz poza 11 produktami ktore zaczelam i skonczylam w tym miesiacu reszta to produkty pozaczynane nawet i pol roku temu-gdyby nie one denko byloby duzo mniejsze:-) teraz zaczynam duzo nowych produktow wiec mysle ze denko w czerwcu bedzie juz mniejsze:-)

      Usuń
  5. Jakie spore denko :)
    Mnie oczywiście najbardziej kusi Batiste, ale na pewno kiedyś go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo batiste jest genialny:-)

      Usuń
  6. I ja to napiszę - wow, cóż za denko :D Cieszę się, że pozytywnie oceniłaś sorbet pod prysznic, bo też go posiadam, ale czeka na swoją kolej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z fruttini? Ja go bardzo polubialam i byl mega wydajny:-) mam jeszcze 2 ale o innych zapachach a jeden z nich tez juz w uzytku jest:-)

      Usuń
  7. Na prawdę spore denko. Ogólnie ciekawe kosmetyki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromne denko, pielęgnacji masę, do tego jeszcze makijaż.
    U mnie też tak duże zapasy, iż mimo że coś polubiłam, nie kupuję na razie ponownie, bo w szafie zapas różności na rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze predzej znajdziesz pielegnacje anizeli kolorowke:-)
      Ja czasem kupie jakas rzecz ponownie mimo zapasow ale tylko wtedy gdy wiem ze to bede regularnie uzywac:-)

      Usuń
  9. ale wielkie denko!
    też lubię oliwkę Hipp :D

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne denko
    u mnie byla 1/3 tego co widze u ciebie ;)
    planuje wlasnie kupic ten wisniowy batiste
    bo wykonczylam w wersji kwiatowej x

    OdpowiedzUsuń
  11. ło matko,ile tego! :D ja też muszę denkować bo mi się miejsce kończy na chomikowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja denkuje pelna para:-) miejsca na chomikowanie i mi pomalu brakuje:-p

      Usuń
  12. Pokaźne denko, ja chyba nigdy takiego nie osiągnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno osiagniesz wystarczy byc regularnym:-)

      Usuń
  13. Strasznie duże zużyłaś w miesiąc, ja chyba w pół roku tyle nie zużywam ;P
    Bazę do rzęs też używam i również podzielam Twoje zdanie.
    Bielendę do demakijażu oczu uwielbiam.
    Batiste wciąż planuję kupić ;)
    A Tutti Frutti peeling karmelowy kupiłam i po razie wylądował w koszu tak mnie podrażnił/popalił.

    OdpowiedzUsuń
  14. niezłe denko ;) moje będzie małe w tym m-c, ale o nim u mnie w weekend ;)
    pomyliły mi cię odnośniki przy biedronkowy mincerze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za uwage;-) musze to zmienic:-)

      Usuń
  15. jak dla mnie to bardzo duże denko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dużo tych kosmetyków. Ja z tego co już zużyłaś używałam Płynu do demakijażu z Ziaji i bardzo byłam z niego zadowolona. Teraz kupiłam dwufazowy z Perfecty i to już nie to. Wkrótce o nim napisze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja dla mnie to klasyk ale nie kazdy go lubi:-)

      Usuń
  17. Podoba mi się ta akcja denko:) Chyba też zrobię w przyszłym miesiącu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno mobilizuje do bycia systematycznym w zuzywaniu. Ja np oduczylam sie otwierania 10 kremow do ciala na raz a zuzywania aktualnie otwartego do konca i dopiero wtedy otwierania kolejnego:-)

      Usuń
  18. Ja mgiełke z Farmony zużyłam do wcierania w skórę głowy i przyspieszyła wzrost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ta maske z Biovaxa, musze tez wyprobowac jakas rosyjska :)
    Pokazne denko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem pokaźne denko - u mnie w maju coś kiepsko szło denkowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ogromne dno... LBD miałam kilka razy i lubię czasem do nich wracać... serum do rzęs z eveline czeka na swoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń