piątek, 22 lutego 2013

Kolejne Zakupy W Rossmannie i Dm....

Heja:)
Tak,dzisiaj zgrzeszylam znowu...:-/ Nie umiem przejsc obojetnie obok drogerii:P nawet pomimo tego ze jestem chora,biore antybiotyki i powinnam lezec w lozku:P Do tego we wtorek wylatuje do Polski na tydzien i obiecalam sobie ze juz nic nie bede kupowac bo w planach mam potezne zakupy we Wroclawiu.No ale niestety to bylo silniejsze odemnie:P
Oto co przytaszczylam ze soba do domu:) :
Wybaczcie za jakos zdjecia ale niestety pogoda u nasz szaleje i nie udalo mi sie uchwycic swiatla:(
1.Balea Totes Meer Salz Dusche Mit Mineralkomplex 300ml cena 0,85 centow nabyty w DM - Zel pod prysznic o zapachu czerwonych owocow z sola z morza martwego dla suchej skory - nowosc ktora dopiero co weszla:) Jest jeszcze jeden Ktory strasznie intensywnie pachnie pomaranczami,napewno tez go kupie:)
2.Balea Pflege Dusche Kirch Und Mandelduft 300ml cena 0,65 centow nabyty w DM - Zel pod prysznic z Limitowanej Edycji o przepieknym zapachu wisni i migdalow przy czym musze przyznac ze nie wyczuwam tam wisni za to bardzo intensywny zapach migdalow:) ahhhh....juz sie ciesze jak pojdzie w ruch:D
3.Wellness&Beauty Körperöl Vanille&Macadamia 150ml cena 3,49 euro zakupiony w Rossmannie - Olejek do ciala i masazu o zapachu wanilii i macadamii.Musze przyznac ze mam slabosc do tego zapachu bo jest taaki slodki i przyjemny.Produkt ten to nowosc bo jeszcze zadnego z nich nie posiadalam:)
4.Alterra Feuchtigkeits-Spülung Granatapfel&Aloe Vera 200ml cena 2,29 zakupiony w Rossmannie - Odzywka do wlosow ktora jest wam wszystkim albo wiekszosci dobrze znana,ja jej do tej pory jakos nigdy nie uzywalam wiec pomyslalam ze czas najwyzszy wyprobowac:)
5.Alterra Feuchtigkeits-Shampoo Granatapfel&Aloe Vera 200ml cena 1,99 euro zakupiony w Rossmanie - Szampon do wlosow ktory jak odzywka jest w blogosferze bardzo znany ale podobnie jak odzywki jeszcze nie uzywalam:)
6.Wellness&Beauty Meersalz-Öl-Peeling Algen&Meeresmineralien 300g cena 3,49 zakupiony takze w Rossmannie - Takze wielu z was znany peeling.Po niewypale jakim dla mnie byl peeling tej samej firmy z kokosem i limonka pomyslalam ze przetestuje tego oto - zobaczymy czy jest lepszy:)
7.Essence Oz The Great And Powerful Cracking Top Coat 04 Winged Wonder 8ml cena 1,75 nabyty w DM - Lakier pekajacy do paznokci z limitowanej serii.W sumie nie potrzebowalam go bo jest to juz piedziesiatyktorys lakier w mojej kolekcji ale co tam:P
8.Essence Eyebrow Stylist Set 2g cena 2,45 euro nabyty w DM - Kolejna rzecz wielu znana:) Ja chodzilam przez dlugi czas kolo tego zestawu i zastanawialam sie czy kupic czy nie az dzis sie zdecydowalam:)
9.Essi Good To Go Top Coat 13,5ml cena 8,95 zakupiony w DM - Jego takze brakowalo w mojej kolekcji:)
10.Essence Oz The Great And Powerful Eyeshadow 03 Generosity 2,5g cena 1,95 euro - Cien do powiek z aktualnej licytowanej edycji.
I to by bylo na tyle:) Mam nadzieje ze wytrwalyscie do konca:)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Powiedzmy ze jest-jak wpadlam do DMu to bylo malo co ale szczerze Ci powiem ze ten plynny roz o ktory pytalas moim zdaniem jest nijaki i w sumie jedyne co warte bylo uwagi to ten cien choc tez slabo napigmentowany jest no i ten lakier...

      Usuń
  2. wyprzedzilas mnie z tymi nowymi zelami :P Czekam na opinie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj opinia nie bedzie predko bo mam jeszcze kilka innych zeli do zuzycia:)Tak wiec mysle ze bedziesz je szybciej miala okazje uzyc:)

      Usuń
  3. Oj zaszalałaś zaszalałaś ciekawe co z Polandii przywieziesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno duuuuuzo bo naprawde jest masa rzeczy ktorych musze i ktorych chce wyprobowac no i tez spore fundusze mam:) Juz sie wtorku nie moge doczekac:D

      Usuń
    2. No pochwal się co planujesz kupić ?

      Usuń
    3. A nie zdradze zobaczysz po powrocie-wrzuce posta/y :)

      Usuń