wtorek, 12 lutego 2013

Wellness Beauty Zuckerpeeling Kokos&Limone LE

Witajcie:)
W zeszlym tygodniu podczas shoppingu nabylam nowy Peeling i to o nim bedzie moj dzisiejszy post.
Drogie Panie oto on:
Wellness Beauty Zuckerpeeling Kokos&Limone  

Pojemnosc 300g
Cena 3,49 euro
Limitowana Edycja.Nabyty w Rossmannie.

Peeling znajduje sie w plastikowym sloiczku zabezpieczonym gumka.Z jednej strony opakowanie jest praktyczne bo po zuzyciu peelingu mozna je zawsze wymyc i zuzyc na cos innego,wyglada ladnie ale z drugiej strony poprzez to ze peeling zawiera olej opakowanie szybko sie tlusci przez co pod prysznicem wyslizguje sie z rak i ciezko sie otwiera czy zamyka.
Producent obiecuje ze:
-delikatnie uwalnia od martwego naskorka,
-zawiera kokos i limonke,
-zawiera olejek jojoba,
-jest drobnoziarnisty,
-delikatnie peelinguje.

Peeling jest jasny zoltawego koloru.Zapach jest oczywiscie kwestia gustu jednak dla mnie posiada on zapach nieokreslony-niby pachnie kokosem ale napewno nie swiezym a limonku wedlug mnie nie czuc wogule.Przy czym wydaje mi sie ze pod prysznicem zapach ten jest intensywniejszy anizeli kiedy wacha sie go tak poprostu ze sloiczka.
Przed uzyciem owego peelingu trzeba go najpierw dobrze wymieszac poniewaz na gorze zbiera sie olej a ziarenka cukru zostaja na dnie co akurat mi osobiscie strasznie sie nie podoba.Konsystencja ten peeling takze mnie nie zachwycil-jest za bardzo jak na moj gust rzadki wydaje mi sie ze to przez to ze zawiera w sobie duzo oleju a ja gustuje raczej w zwartych i gestych peelingach.I owy olej jest kolejna rzecz ktora mnie strasznie drazni-zostawia strasznie mocno tlusta powloke na skorze-olej ok ale napewno w mniejszej ilosci.Jednak peeling ten ma tez dobre strony a mianowicie jest strasznie mocnym zdzieraczem na tyle mocnym ze po kazdym jego uzyciu skora moja byla czerwona i swedziala.
Mam nadzieje ze ta mocno oleista warstwe widac na powyzszych zdjeciach:)

Jest jeszcze jedna rzecz poprzez ktora uwazam ze produkt nie jest wart swojej ceny a mianowicie wydajnosc.Ja wiem ze zuzywam dosyc duzo produktow w miesiacu ale...no wlasnie-od produktu tej pojemnosci wymagam zeby starczyl mi chocby na 2 tygodnie tymczasem owego peelingu uzylam dwa razy(!) i polowy juz nie ma...Wiec to kolejny wielki minus-jest niewydajny...Mam nadzieje ze widac aktualna pojemnosc w miare dobrze na ponizszych zdjeciach:
Tak przy okazji widac conieco ze skladu;)

Koniec koncow-nie sadze bym miala go jeszcze raz zakupic.Nie przypodobal mi sie,ma jak dla mnie wiecej minusow jak plusow i uwazam ze nie jest wart polecenia...

Uzywala go ktoras z was?opinie i odczucia mile widziane w komentarzach:)






2 komentarze: