niedziela, 17 lutego 2013

Poszukiwany!!!!

Witajcie dziewczyny!
Co prawda dalej nie mam naprawionego laptopa ale juz niedlugo bedzie moj bejb na chodzie:-D
Ale nie o tym  chcialam pisac:-)
POSZUKUJE!!!!!!!!!!!!!!
Poszukuje jakiegos dobrego rozswietlacza do twarzy dlatego tez potrzebuje waszej pomocy a konkretnie waszych propozycji:-) zaznaczam ze firma i cena owego rozswietlacza nie ma znaczenia tak wiec czy sa to produkty z wyzszych polek czy nie napiszcie co warte jest uwagi:-)
Dziekuje wam bardzo i czekam na komentarze:-*

6 komentarzy:

  1. Uuuuuuuuuuuuuuuuuu moja droga szczere współczucia jeśli chodzi o Twoje maleństwo chyba bym się zapłakała jak by moje odmówiło posłuszeństwa. A jeśli chodzi o rozświetlacze do twarzy to ja pasuję nigdy nie stosowałam, a jedyny jaki pamiętam, który wpadł mi w oko to chyba był z Avonu, ale skuteczność i efekt jest mi nie znana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zle jutro powinnam go odzyskac:-D
      No wlasnie z avonu wole nie ryzykowac:-)

      Usuń
  2. I jedno i drugie:-) bo chcialabym sprobowac ktory bedzie mi lepszy

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam dwa z kiko ♥ jeden ze smashbox,cudownie sie mieni ♥
    kiedys mialam slynne diory,ale byly takie sobie ;)Mac ma fajne,w LE drogeryjnych wychodza czesto perelki,generalnie sporo tego na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm...Mac mowisz:) chyba trzeba bedzie przy najblizszej okazjii zajrzec do Maca i Kiko:)

      Usuń