sobota, 9 marca 2013

Drugi Pink Box i jego zawartosc:D

Hey dziewczyny:)
Dzisiejsza pogoda przyprawia mnie o mdlosci:( przez tydzien bylo tak pieknie tak slonecznie ba nawet po 18 stopni mielismy i biegalo sie juz bez kurtek.Az do dzis...Dzis jest szaro i leje deszcz:( A kiedy taka pogoda jest zamieniam sie w marude nie z tej ziemi-wszystko drazni,wszystko przeszkadza,czuje sie zmeczona i spiaca..W takie dni moj TZ zaszywa sie w firmie i wraca tak pozno do domu jak tylko sie da:P
Nawet moj buldozek francuski Rudi nie trawi takich dni i zaszywa sie w swoim koszyku:)
:)  
Dobra koniec marudzenia bo nie o tym mialo byc i wracamy do przyjemniejszych tematow:)

Wczoraj przed poludniem zadzwonil dzwonek do drzwi.Wiedzialam ze to nasza pani listonoszka ale zdziwilam sie bo ani ja ani TZ nie oczekiwalismy zadnych przesylek.Wiec jak tylko podpisalam odbior polecialam zaraz otworzyc paczuszke a tam:) :
Tak moj kolejny tym razem juz marcowy PinkBox :)
A oto jego zawartosc:
Od Lutego 2013 co miesiac przychodzi do mnie owy box ktory kosztuje mnie 12,95 euro a pieniadze sa pobierane bezposrednio z mojego kata:)

1.The Body Shop Coconut Milk Body Lotion Orginalny Rozmiar to 250ml i Kosztuje 11,00 euro- W moim przypadku jest to rozmiar podrozny czyli 60ml.Ucieszylam sie niezmiernie gdy go zobaczylam bo jak raz skonczyly mi sie wszystkie maselka jakie od TBS mialam a nie ukrywam ze je poprostu uwielbiam i nawet cena nie jest w stanie mnie od nich odstraszyc:)
2.Mememe Cosmetics Dew Pots Orginalny Rozmiar 3ml Cena to 9,99euro- Jest to kremowy cien do powiek ktorego mozna uzyc takze jako eyelinera:Ciekawa jestem jak bedzie sie sprawdzal a to dlatego ze nie znam marki a takze ze nie jestem przekonana jakos do cieni w zelu i takowych jeszcze nie posiadalam:)
3.Mememe Cosmetics Boho Balms Rozmiar Orginalny 11ml Kosztuje 8,20 euro- Jest to tint do ust w dwuch kolorach ktorego mozna takze uzywac na policzku jako rozu.Hmmm jakos mnie nie przekonuje ale pozyjemy zobaczymy:)
4.Emmi Nail Creative Sticker Rozmiar Orginalny I Kosztuje 1,90 euro za opakowanie- Naklejki na paznokcie przydadza mi sie jak raz kiedy przyjdzie odslaniac stopy i dlonie juz na calego:D
5.Aden Cosmetics Liquid Eyeliner Rozmiar Orginalny 5ml Kosztuje 5,90 euro- Co prawda mam swoj ulubiony i jest on od Loreala ale nie pogardze nowym:)
A na koniec jako gratisa dostalam probke BB Cream od Garniera i szczerze przyznam ze jestem jej niesamowicie ciekawa poniewaz w drogeriach wciaz kolo tych kremow przechodze ale jakos sie nie moglam zdecydowac czy kupic czy nie.Jak narazie uzywam bebika od Catrice o ktorym juz niedlugo recenzja:)

Znacie ktores z tych firm lub ich produkty??








13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja zadko uzywam naklejek ale na lato beda jak raz:)

      Usuń
  2. Fajna zawartość, nie znam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akuratnie naklejki od emmi nail i the body shop znam:-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No w tym miesiacu jestem zadowolona:-)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa, jak sprawuje się BB od Catrice :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego balsamiku do ust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze cos mnie on nie przekonuje...

      Usuń
  6. masz genialnego psa! powinnam dopisać do swoich małych marzeń - uwielbiam te buldożki :)
    pudełeczko bardzo fajne, znam jedynie mleczko kokosowe tbs i bardzo dobrze je wspominam. nie wyrzucaj tego opakowania - jest świetne do micela :) ja się czaje na tą miniaturkę bo nie znalazłam jeszcze lepszej butelki z takim psikaczem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wielka fanka maselek od TBS:) Nie wyrzucam opakowania bo takie zawsze mi sie do czegos przydaja:)
      A co do psiaka-dziekuje:) To moj maly skarbek mam go juz 2 lata i nie wyobrazam sobie zycia bez niego:)Choc bywaly dni ze wyslalabym go tam skad go wzielam spowrotem ale to juz bylo dawno teraz bym nawet o tym nie pomyslala:)

      Usuń