piątek, 29 marca 2013

zDENKOwani w Marcu :D

Heja Kobietki:)
Dzisiaj przybywam do Was z moim juz trzecim denkiem:D I musze wam przyznac ze po 1. Denko jest z 5 tygodni (poprzednie musialam ze wzgledu na wyjazd skonczyc 5 dni przed koncem lutego) a po 2. tym razem pomagal mi TZ ktory nagle jak juz wspominalam zaczal sie interesowac moimi kosmetykami:)
Z gory zaznaczam ze tego jest naprawde duzo tak i wiec post bedzie dosyc dlugi...
Sweet Secret Szarlotkowy Peeling Do Mycia Ciala - zdzierak fajny ale jak dla mnie zapach zbyt mocny,wiec jesli nikt mi go nie podaruje to raczej nie kupie.
Isana Creme öl Sanft&Fruchtig - Isana jakos na mnie wrazenia nie robi owszem zele ladnie pachna ale na dluzsza mete zapachy sie nudza tak wiec raczej wiecej nie kupie.
Isana Öl Dusche Melone&Birne - Zapach ladny ale jak juz wyzej napisalam na dluzsza mete meczacy wiec i jego wiecej nie kupie.
Joanna Naturia Olejek Do Kapieli I Pod Prysznic Truskawka I Smietanka - Niestety podczas powrotu z Pl olejek rozlal mi sie w torbie i w buteleczce zostalo go niewiele a to co zostalo przelalo mi sie przez palcem pod prysznicem.Dla mnie nia ma nic wspolnego z olejkiem.Napewno wiecej nie kupie.
Balea Pflege Dusche Kirsch- und Mandelduft - Przepiekny zapach! Szkoda tylko ze to byla limitka i u mnie jest juz niestety niedostepna bo nabylabym napewno kolejne opakowanie...
Balea Totes Meer Salz Dusche - bardzo ladny delikatny zapach. Kupie go jeszcze napewno:)
Body Club Musujace Kule Do Kapieli - Kupione w Biedronce bardzo je lubie.Moja kochana babcia kupila mi juz kolejne 2 opakowania i jesli bede w Pl i bede miala mozliwosc kupie napewno nowe :D
Yves Rocher Erdbeere Duschbad - wersja probkowa,ladny zapach ale niewydajny bo sie slabo pieni.Nie kupie go wiecej.
Joanna Naturia Peeling Myjacy z Truskawkami - mialam go dlugo wkoncu skonczylam.W zapasie czeka jeszcze kiwi z wymianki ale sama raczej wiecej nie kupie.
Alverde Haaröl Mandel Argan - Starczyl mi na dlugo.Ma naprawde boski zapach.Napewno kupie ponownie:D 
Alverde Sport - und Massageöl Arnikablüten - Uzywalam do olejowania wlosow.W tej serii znajduje sie kilka innych olejkow wiec napewno kupie ale niekoniecznie ten sam.Oczywiscie jak zuzyje moja pokazna kolekcje olejkow;)
Klettenwurzel Haar-Öl - Olejek lopianowy niestety jest bardzo niewydajny ale mimo tego tani i kupie go napewno ponownie.
Alterra Feuchtigkeitsshampoo Granatapfel&Aloe Vera - Szampon wiekszosci z Was dobrze znany i bez problemu dostepny w Rossmannie.Moje wlosy go lubia i to nawet bardzo wiec pewnie przy okazji go kupie.
Alverde Family Shampoo Apfel Papaya - Pieknie pachnie ale strasznie platal moje wlosy:( I mimo ze swietnie zmywal olej to wiecej go nie kupie dodatkowo to limitka wiec tym bardziej...
Alverde Repair-Haarbutter Avocado Sheabutter - Genialne maselko do wlosow.Recenzja niedawno byla.Kupilam juz nastepne i kupie napewno kolejne:D
Algabo Control Super Straight Shine&Smoothness - W zeszlym roku spedzilam 3 tygodnie w Egipcie i kiedy skonczyla sie moja odzywka do wlosow popedzilam do supermarketu i kupilam wlasnie ta.Byla genialna ale niestety nie kupie jej wiecej ale tylko i wylacznie dlatego ze do Egiptu sie nie wybieram...
Alterra Feuchtigkeits-Spülung Granatapfel&Aloe Vera - Kolejna genialna odzywka ktora moje wlosy wrecz ubostwiaja zwlaszcza w polaczeniu z szamponem z tej serii.Nigdy nie obciazyla mi wlosow.Kupie napewno nastepna:)
Gliss Kur Hair Repair Liquid Silk Express-Repair-Spülung - Odzywka w sprayu ktora starczyla mi na dlugo.Uzywam po kazdym myciu wlosow bo dzieki niej moge je bez problemu rozczesac.Kolejna jest juz w uzytku.Napewno kupie takze nastepne.
Meridol Mundspülung - Od czasu do czasu kupujemy ten plyn do plukania jamy ustnej.Przy codziennym uzytku przez 2 osoby nie wystarcza na dlugo ale mimo tego napewno kupie go jeszcze.
Blütezeit Bio-Rose Flüssigseife - Mydlo w plynie ktore kupilam jeszcze w zeszlym roku w Aldim.Ma piekny i delikatny zapach rozy i nie wysusza dloni.Niestety wiecej go nie widzialam wiec niestety pewnie nie kupie.
Alverde Flüssigseife Mandel Karamell - sliczne a zarazem z delikatnym slodkim zapachem mydlo w plynie.Niestety jest z limitowanej edycji wiec pewnie nie kupie go juz wiecej...
Schaebens Totes Meer Salbe - To bylo moje drugie opakowanie.Bardzo lubie ten krem a wsumie to to jest masc:)Poki co chce czegos nowego wyprobowac ale napewno kupie ja jeszcze nie raz.
Lacura Face Gesichtspflege Öl - Olejek jojoba do twarzy zakupiony w Aldim.W zeszlym miesiacu zdenkowalam z tej samej serii olejek arganowy ktory bardziej przypadl mi do gustu.Nie wiem czy jeszcze go kupie.Moze poszukam innego...
Ziaja Naturalny Krem Oliwkowy Cera Sucha I Normalna - Wczesniej uzywalam go do twarzy ale nawet dla mojego suchara okazal sie zbyt tlusty.Tak wiec zuzylam go do nawilzenia rak i stop i w tej roli okazal sie idealny.Jeszcze jedno opakowanie czeka na zuzycie a pozniej nie wiem czy kupie jeszcze kolejne.
Bebeauty Plyn Micelarny Do Demakijazu I Tonizacji Twarzy I Oczu - Recenzja takze niedawno byla.Nie sprawdzil sie do zmywania oczu ale do zmywania twarzy i jako tonik jak najbardziej.Mam w zapasie jeszcze 2 buteleczkie jednak po nich nie kupie go ponownie.
Ziaja De-makijaz Dwufazowy Plyn Do Demakijazu Oczu - Bardzo go lubie bo daje sobie bez problemu rade z moim tuszem.W zapasach mam jeszcze jedna buteleczkie i napewno kupie nastepne.
The Body Shop Coconut Milk Body Lotion - Ten balsam do ciala dostalam w zeszlym PinkBoxie.Nie bardzo mi podpasowala jego konsystencja i to ze na krotko mi starczyl.pelnowymiarowego opakowania raczej nie kupie.
The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter - Moj KWC wsrod maselek od TBS! Niedlugo doczeka sie recenzji wiec narazie wiecej nie zdradzam:) Niedawno kupilam kolejne opakowanie ktore teraz czeka na swoja kolejke.Kolejne opakowanie kupie napewno :D
Isana Body Creme Sheabutter&Kakao - Moja skora go nie polubila wiec wymienilam go i jak w jakims koszmarnym filmie TZ jeszcze tego samego wieczoru przytaszczyl kolejne opakowanie.Tak wiec z nim zaczelam moje kremowanie wlosow do czego sie wrecz idealnie sprawdza i jesli kupie kolejne opakowanie to tylko i wylacznie w tym celu:)
The Body Shop Body Butter - Maselko kokosowe ktore swoim zapachem nie bardzo mnie zachwycilo dlatego nie sadze zebym chciala miec pelnowymiarowe opakowanie.Nie kupie napewno.
Alverde Körperbutter Blutorange&Holunderblüte - Swietne maselko z bardzo przyjemnym delikatnym zapachem.Swietnie nawilzalo.Niestety z limitowanej edycji wiec nie wiem czy jeszcze uda mi sie kupic...
Balea Young Candy Love Körpercreme - Zapach oblednie karmelowy jednak na ciele porazka.Byl w swiatecznym zestawie i nie widzialam w pelnowymiarowej wersji ale nawet gdyby byl to go nie kupie.
Vionell Intim Mild Deo - Intymny dezodorant ktory kiedys do mnie zawital i od tamtej pory zostal juz na stale:) Tak wiec kupie napewno ponownie :)
Impulse Sweet Smile Pear&Jasmine - uwielbiam dezodoranty z tej serii.Kupie napewno kolejny:)
Impulse Vanilla Kisses - Jak powyzej uwielbiam tego akuratnie za przepiekny waniliowy zapach:) Napewno kupie kolejny:D
The Body Shop Peppermint Smoothing Pumice Foot Scrub - Peeling ma niesamowicie mocny mentolowy zapach.Nawet fajny ale niestety bardzo niewydajny dlatego nie kupie wiecej.
Ombia Milk Fett Soft Mit Aloe Vera & Glycerin - Krem do rak zakupiony w Aldim.Jest niesamowicie tlusty i chwile trzeba odczekac zanim wsiaknie jednak dla bardzo suchych dloni idealny.Byc moze jeszcze kupie.
Exclusive Cosmetics Krem Do Stop Przeciwgrzybiczy - Recenzja o nim juz byla.Jak dla mnie bubel niesamowity.Npaweno nigdy wiecej go nie kupie.
Balea Young Care Reinigungs Tücher - Uwielbiam te chusteczki! Jednak moim najwiekszym faworytem sa te rozowe.Napewno kupie kolejne :D
Lilibe 60 Wattepads Mit Aloe Vera - Platki kosmetyczne ktore mialam ale nie wiem skad...Jedno co wiem to ze byly straszne i ciesze sie ze je zuzylam.Niesamowicie rozpadaly sie i nie nadawaly sie do niczego:( Napewno nie kupie nigdy wiecej.
Ebelin 140 Wattepads 100% Baumwolle - Kolejne opakowanie juz czeka.Napewno kupie tez nastepne :)
F For Fascinating Salvatore Ferragamo - Probka ladnie pachniala:)
Florena Creme - Probka kremu ktory zuzylam do rak.Strasznie sie ten krem lepil.Pelnowymiarowego opakowania napewno nie kupie.
Jimmy Choo - Perfumy mialam dosyc dlugo bo od konca lipca.Opisywanie zapachu perfum nie jest moja mocna strona:) Jedyne co moge powiedziec to ze byly slodkie i dlugo utrzymywaly sie.Byc moze jeszcze kiedys kupie poki co musze inne pozuzywac :)
Helena Rubinstein Mascara - Opakowanie kuszace dla oka ale sama mascara byla nienajlepsza.Raczej nie kupie ponownie.
Maybelline Jade The Colossal Volum Express Mascara 100 % Black - Bardzo lubie te mascare.Ladnie wydluza rzesy.Byc moze jeszcze ja kupie jednak narazie zuzywam pozostale ktore posiadam.
Rival De Loop Sun Powder 01 Sunrise - Puder brazujacy ktory jak widac po opakowaniu sluzyl mi baaardzo dlugo jednak do samego konca nie pokruszyl sie i dal sie wkoncu zuzyc.Mam kilka innych dlatego wiecej go nie kupie.
2 Czarne Kredki Do Oczu - Niestety mialam je na tyle dlugo ze ani nazwa firmy ani jakikolwiek numer na nich nie zostal wiec nie moge nic pod tym katem napisac.Jedno co wiem to ze utrzymywaly sie na moich oczach dlugo:)
Schaebens Nacht Repair-Konzentrat Mit PRO-RETINOL - Uwielbiam te olejki.Swietnie nawilzaja skore i rano wstajac moja twarz jest wciaz nawilzona.napewno kupie kolejne opakowanie.
Prestige Cosmetics Hyaluronic Repair Zlote Platki Pod Oczy - Dla mnie wielkie nieporozumienie.Napewno nie kupie wiecej.
Balea Soft&Clear Anti-Pickel Patches - W polaczeniu z olejkiem z drzewa herbacianego daja w moim przypadku super rezultaty.Napewno kupie kolejne opakowanie jesli tylko bede potrzebowac.
Ziaja Maska Regenerujaca Z Glinka Brazowa - Strasznie wysuszyla mi skore twarzy.Nigdy wiecej nie kupie.
Eveline Cosmetics Magic Of The Orchid - Ladnie wygladzila twarz.Byc moze kupie.
Dermika Energia Maseczka Energetyzujaco-Nawilzajaca - Nie zrobila z moja twarza nic.Raczej nie kupie.
AA Maseczka SOS Lagodzaca Zaczerwienienia - Mam jeszcze jedna jednak niestety maseczka nie lagodzi niczego.Kolejnej nie kupie.
Rival De Loop Feuchtigkeit - Po nalozeniu twarz mnie strasznie piekla i szybko musialam ja zmyc.Nigdy wiecej nie kupie.
Dermika Ukojenie Maseczka Multiwitaminowa - Po tej maseczce skora twarzy zrobila sie mieciutka i ladnie nawilzona.Bycmoze jeszcze kupie.
Zielona Apteka Mincer Maseczka Odzywczo-Nawilzajaca Z Ekstraktem Z Miodu I Melona - Najlepsza maseczka jaka w zyciu mialam! Twarz byla po niej rozswietlona,pieknie nawilzona i bardzo gladka.Napewno kupie kolejne jak tylko pojade do Polski i bede miec okazje zajrzec do Natury:D

Ufffff.....Nareszcie dotarlam do konca i mam nadzieje ze Wy takze:) Sama jestem w szoku ile zuzylam/zuzylismy wciagu pieciu tygodni.Niemniej jednak ciesze sie ze zaraz moge wyrzucic te wszystkie opakowania do smietnika bo walaly mi sie po lazience i tylko miejsce zajmowaly.
Znacie badz uzywacie ktores z tych kosmetykow?
Juz nie moge doczekac sie Waszych postow denkowych:)
Pozdrawiam
Moniq
      
 
 
  
 
 
 
  
      

 
  
 
   
 
  
  
 
  

16 komentarzy:

  1. no jest tego ogrom :D kąpiesz się chyba 3 razy dziennie? :D
    ja w ciągu miesiąca zużywam średnio jeden żel :))
    mnie kusi to masło kakaowe od ISANY i na pewno je kupię, jak się nie sprawdzi to tk jak inne dziewczyny będzie do kremowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kapac kapie sie 2 razy dziennie :) czasem popoludniu walne sie do wanny ale to dla mnie jest tylko wymoczenie tylka :P Kapiel uznaje tylko pod prysznicem:) a maselko do moich wlosow okazalo sie idealne:)

      Usuń
  2. łoo ale tego Ci się uzbierało. Uwielbiam Gliss Kur, dzięki niemu radzę sobie z rozczesywaniem włosów.
    A micel z Biedronki to mój hit :) Ale ziaję też lubię i dłuugo jej używałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nazbieralo sie tego poki co moje najwieksze denko:) Gliss kura tez wciaz uzywam po umyciu bo bez niego nie umiem rozczesac wlosow:)

      Usuń
  3. Ja miałam ten krem do rąk Isany kakaowy i o ile do rąk się w ogóle nie sprawdził to do włosów jest idealny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wersji do rak nie znam znam tylko ten krem do ciala i fakt do wlosow jest idealny choc aktualnie uzywam innego - z Balea z arganem:)

      Usuń
  4. jakie wielkie denko, gratuluję ^^ mam kilka tych produktów, ale dopiero czekają w zapasach ;) używałam tylko tych peelingów joanny, ale do twarzy, gdyż do mycia pod prysznic moim zdaniem się nie nadają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Masz racje te peelingi nie sa najlepsze do uzytku pod prysznic.Ja takze wieksza jego czesc uzylam do peelingu twarzy ale i zuzycie go w ten sposob jest slabe.

      Usuń
  5. spore denko ja miałam żele z isany i peeling z Joanny - i mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy ma swoja opinie na ten temat:)

      Usuń
  6. Jakie duże denko!
    Zaciekawiło mnie masło z Alverde do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maselko jak najbardziej godne uwagi :)

      Usuń
  7. Denko ogromne, jak żałuję że do części produktów nie mam dostępu.
    Ja z denkiem czekam, na zużycie dziś lub jutro jednej miniatury.
    U mnie zapowiadało się z denkiem ubogo, ale torba coraz cięższa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne bo tym razem TZ mi "pomagal" Bez niego byloby pewnie o polowe mniej:)

      Usuń
  8. pomagal, czy nie pomagal - denko macie ogromne! :) ja ten zel isany z gruszka i perelkami olejku lubie bardzo, chociaz to wyjatek z calej isanowej polki zelowej. ten zel balea z czerwonych owocow, ktory znalazlam w paczce od ciebie (jeszcze raz dzieki!) siwtnie pachnie. jest idealny na taki poranny prysznic, kiedy trzeba sie obudzic. chyba odloze go na lato :) po calym dniu w goracym sloncu sprawdzi sie swietnie! olejek do wlosow z alverde rowniez wpadl mi do koszyka przy okazji wizyty w dm - jestem bardzo ciekawa, bo faktycznie - pachnie mega! ten rodzinny szampon rowniez mam, wlasnie z mysla zmywania oleju z wlosow. ja do platania przyzwyczajona jestem, wiec mam tez zapas odzywek :D reszty raczej nie znam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja Isane nr. 3 uwielbiam i nigdy mi się nie znudzi <3
    Pozdrawiam i zapraszam: http://mow-mi-joanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń