poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Jubileuszowy Glossy Box

Heya!

Mialam juz wczoraj do Was zawitac z tym boxem ale jakos mi nie po drodze bylo:P. Ale dzisiaj dotrzymuje obietnicy:) Glossy Box przyszedl do mnie w sobote.Jest to jubileuszowe wydanie ktore nabylam korzystajac z promocji (zaplacilam za niego 9 euro podczas gdy regularna miesieczna cena to 15 euro :) )
Czy sie oplacalo i czy jestem zadowolona przeczytacie w dalszej czesci...
A oto zawartosc boxa (od lewej):
1.Kryolan Glamour Glow - kompakt puder,produkt pelnowymiarowy 10g cena 26,50 euro,
2.Prija Creme-Bad Gold -  produkt pelnowymiarowy 41ml cena 4,95,
3.Sans Soucis Anti Age Radiance Feel The Glow - ja dostalam probke a pelnowymiarowy produkt to 50ml i kosztuje 28 euro,
4.Tay Bar Soap In Clear Orange - to takze probka bo pelnowymiarowy produkt ma 250g i kosztuje 19 euro,
5.Da Vinci Cosmetics Mineral Shimmer - produkt pelnowymiarowy 1,75g cena 11,20 euro,
6.Rene Furterer Paris Astera Shampoo - kolejna probka bo produkt pelnowymiarowy ma 200ml i kosztuje 13,90 euro.
Oczywiscie kosmetyki byly zapakowane w worek-kosmetyczke ktory akuratnie bardzo mi sie podoba-przyda sie na mniejsze podroze ( takie jak np.moj wyjazd w tym tygodniu na weekend do Stuttgartu :D ).No i do tego wszystkiego byly jeszcze dolaczone jakies ulotki itd ktore moim zdaniem nie sa nikomu do szczescia potrzebne...
Szczerze wam powiem ze nie wiem czy mam sie smiac czy plakac... Glossy Boxa zamowilam po raz pierwszy i jak narazie ostatni.Jak juz wiecie dostaje co miesiac Pink Boxa ktory kosztuje 12,95 euro i jest moim zdaniem duzo lepszy i ciut tanszy.Dla mnie tutejsze produkty to zenada...Bo moze i mam tu 3 pelnowymiarowe produkty ale mimo tego jak na to patrze to wygladaja jak probki! I tak szczerze to zaden z tych produktow nie trafil stuprocentowo w moj gust....Niestety nie postarali sie.A nawiasem mowiac wiem ze wlasnie przez ten jubileuszowy box wiele osob tu w Niemczech zrezygnowalo z subskrypcji...
Tak wiec krotko mowiac : BYE BYE Glossy Box!!! (jesli sie jeszcze kiedykolwiek skusze to tylko jesli bedzie ze znizka a zawartosc bedzie interesujaca :D )  
Tymczasem czekam na moj kwietniowy Pink Box ktory juz na dniach zawita u mnie:D.

Co sadzicie o tej zawartosci?

15 komentarzy:

  1. NO ja mialam niby toszke lepsze pudelko, ale i tak uwazam ze okropne i sama przez niego zrezygnowalam z subskrybcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ani trochę mnie nie ciekawi ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja napalałam się na Glossy Boxa i mówiąc szczerze przemyślałam to sobie i dałam spokój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dupy nie urywa to juz Pink Box jest lepszy:)

      Usuń
  4. Nic mnie z tych rzeczy nie zainteresowało.
    Nie kupuję tych Boxów, jakoś nie mogę się do nich przekonać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wsumie to poki co pink boxa zostawiam az do momentu jak upoluje douglas boxa:)

      Usuń
  5. Ja mialam przez jakis czas douglasowe pudelko ale w koncu sie wkurzylam i zrezygnowalam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze nie wiedzialam bo moglabys na mnie przepisac:-)

      Usuń
  6. zupełnie nie znam tych kosmetyków... tym bardziej pudełko mnie nie kusi :) ani zagraniczne, ani polskie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdaje się, że sporo osób zaczyna narzekać na te pudełeczka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo coraz lipniejsze zawartosci sa...

      Usuń
  8. A mnie mimo wszystko zaciekawił ten puder z Kryolanu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, niezłe produkty :) muszę przyznać, że natchnęłaś mnie do sprawdzenia czy Glossy ma tez boxy w UK :D chyba się skusze ;P

    OdpowiedzUsuń