sobota, 6 kwietnia 2013

Wizyta w Müllerze :D

Dzis kolejny post z tych chwalipieckich :P. Wiecie co jest najwiekszym grzechem-wpuszczenie badz pozwolenie mi przejsc kolo drogerii....Nie umiem wejsc i wyjsc z niczym albo jedna rzecza...Jestem zakupocholikiem.Amen.
Tu dzisiejszy dowod na to :
Zrobilam skok na drogerie Müller polozona od mojej zapizdzialej wioski jakies 35km.To ta sama drogeria w ktorej mi 2 tygodnie temu drzwi pod nosem zamkneli:P.Tym razem sie nie dalam :P
Moje lupy to :
od lewej:
1.Fruttini Pineapple Proseco Shower Sorbet 250ml 2,69 euro,
2.Aveo Cremedusche Marasca Cherry 300ml 0,65 centow,
3.Marie Colette Rock Girl Duschgel 250ml 0,95 centow,
4.Fruttini Ginger Passionfruit Shower Nectar 250ml 2,49 euro,
5.Aveo Duschschaum Erdbeer-Duft 150ml 1,45 euro,
6.Fruttini Strawberry Starfruit Shower Sorbet 250ml 2,69 euro,
7.Carmex Classic 10g 1,95 euro,
8.Barbara Hofmann Zmywacz 'Beauty Cleaner' Do Czyszczenia i Dezynfekcji Pedzelkow Kosmetycznych 100ml 9,99 euro,
9.Body&Soul Aloe Vera Handcreme 75ml 1,99 euro,
10.Aveo Wellnes Handcreme 100ml 0,85 centow,
11.Essence Pure Skin Anti-Spot Cover Stick 01 Beige 5g 1,95 euro,
12.Max Factor 2000 Calorie 9ml 8,95 euro,
13.Artdeco Camouflage Cream nr.15 4,5g 6,69 euro,
14.Essence All About Matt Fixing Loose Powder 11,0g 3,45 euro,
15.Artdeco Powder Brush z naturalnego wlosia 23,49 euro,
16.Montagne Jeuesse Erdbeer Maske 6ml 0,69 centow,
17.Montagne Jeuesse Zitrone&Ginseng Tuchmaske 1,29 euro.

Do tego doszedl kolejny akrylowy pojemniczek :
Troche niewyrazny bo byl jeszcze zapakowany:) I jest mniejszy niz na zdjeciu wyglada.Kosztowal 6,29 euro.Zdecydowalam sie na niego bo uznalam ze bedzie mi mniej miejsca zajmowal na moim biureczku ktory po przemeblowaniu zostal moja toaletka i nareszcie stoi w sypialni :D
A tu moj najnowszy kubek do herbaty :D Mam slabosc do tych kubkow. Ba wogule do kubkow bo nie wiem czy wam mowilam ze takie upodobanie odziedziczylam po tacie ( po ktorym tez zreszta odziedziczylam nerwowosc,budowe ciala i niestety umiejetnosc przytycia nie jedzac nic slodkiego itp itd duzej ilosci kilogramow nie wiadomo skad :/ ).Kiedy bylam mala tata z zamilowaniem zbieral kubki i mielismy ich w domu setki a kazdy byl inny :) Pozniej kiedy ja podroslam i w wieku wczesnym bo 14 lat wyprowadzilam sie nagle to zamilowanie do zbierania kubkow objawilo sie u mnie:) W ten sposob posiadam wiele kubkow takze z roznych podrozy po swiecie :D

Na koniec dodam ze otrzymalam dzisiaj droga pocztowa moj pierwszy Glossy Box ale jego zawartosci juz wam dzisiaj nie pokaze bo post dluzyl by sie w nieskonczonosc:)

Milego weekendu zycze Wam wszystkim:)
Moniq.



20 komentarzy:

  1. najbardziej z tego wszystkiego to mi pędzel podpasował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najdrozszy z calych zakupow ale co poradze na to ze potrzebuje wlasnie takiego :P?

      Usuń
  2. Świetne rzeczy, ja już dawno nie byłam na kosmetycznych zakupach :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyszly weekend spedzam w Stuttgarcie gdzie prawdopodobnie tez bede latac ze znajoma po sklepach wiec i pewnie zas cos wpadnie mi w rece ale potem mam bana na okolo miesiac az do polski pojade :D

      Usuń
  3. No proszę proszę jakie udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To masz jakiegoś fajnego Mullera, bo w Berlinie akurat ogólnie nie ma ich zbyt wiele, a jak się jakiś trafi, to jest strasznie mały wybór...Nie ma marek typu ArtDeco, a z Fruttini zawsze jest jakiś jeden zapach i ogólnie jakoś tak mało zachęcająco wygląda ta drogeria...Może to zależy od landu, tutaj to głównie rządzą Rossmanny i DMy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak jest w berlinie-mieszkalam tam kilka ladnych lat:-)

      Usuń
  5. CIekawa jestem jak się będą spisywały maseczki.

    Spore zakupy, podoba mi się ten pojemniczek. przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Artdeco zazdroszczę, pojemnik też uroczy, lubię takie akrylowe, przezroczyste organizery

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za to nałogowo zbieram różne... maskotki :D Z każdej podróży mam jakąś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. no ale ja duzo zeli pod prysznic zuzywam w miesiacu a tym bardziej jak z TZtem we dwojke uzywamy wiec to szybko pojdzie:)

      Usuń
  9. W sobotę nabyłam truskawkowy żel pod prysznic, pachnie bosko:)

    OdpowiedzUsuń