poniedziałek, 10 czerwca 2013

Joanna Naturia Peeling Myjacy z Kiwi

Witajcie :)

Ohh co to byl za dzien....Ciesze sie ze powoli dobiega koncowi a ja jutro mam wolne i nareszcie moge sie wyspac :D:D:D  To znaczy tez nie tak do konca ale choc do 9 rano moge "pognic" w lozku bo pozniej musze jechac do Urzedu - z racji tego ze pracuje z duzymi sumami pieniedzy moj pracodawca zyczy sobie Polizeiliche Führungszeugnis czyli cos w stylu zaswiadczenia z policji ze nie jestem karana i nie jestem zapisana w zadnym rejestrze:)
Korzystajac z okazji i wolnej chwili chcialabym Wam dzisiaj napisac o Peelingu myjacym z kiwi z serii Naturia Firmy Joanna :)


Pojemnosc : 100ml,
Cena: nie wiem dokladnie ale cos miedzy 4 a 6 zl,
Dostepnosc : drogerie

Od Producenta :

Peeling myjacy o owocowym zapachu doskonale wygladza i odswieza cialo. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilzajacy ekstrakt z kiwi oraz drobinki scierajace, ktore usuwaja zanieczyszczenia i martwe komorki naskorka.

Opakowanie :

Peeling znajduje sie w malej,porecznej przezroczystej i plastikowej buteleczce.Dzieki temu ze opakowanie jest przezroczyste mozemy bez problemu kontrolowac ile pozostalo nam w srodku produktu co moim zdaniem jest na plus. Zamkniecie jest na typowy "klik" co widac na ponizszym zdjeciu :)


Zapach i Kolor :

Zapach jest bardzo delikatny, i pomimo ze jest chemiczny to jednak przyjemny choc moim zdaniem nie ma on nic z kiwi wspolnego:) Peeling jest koloru jasno zielonego zawierajacego takze male czarne drobinki...

Dzialanie :

Niestety nie jest to mocny zdzierak czyli nie zalicza sie do takich jakie lubie. Owszem zawiera drobinki i musze przyznac ze nawet przyjemnie mi sie nim "mizialo" jednak jakiegos efektu peelingowania czy wygladzenia niestety takze nie zauwazylam...Jednak musze przyznac ze dzieki temu ze nie jest ani za gesty ani za rzadki bardzo fajnie sie rozprowadza i daje sie takze bez problemu zmyc



Sklad :

 Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth-3, Sulfosuccinate Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Actinidia Chinesis Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI:19140, CI:42090, CI:77499. 

Podsumowujac :

Chyba nie znam osoby ktora by tej serii peelingow nie znala badz choc raz nie posiadala :)Kiedys uzywalam ich chetnie zwlaszcza truskawkowego ale pozniej odwidzialy mi sie i prawie juz o nich zapomnialam az dostalam wlasnie ten oto kiwi peeling od Pani domu podczas naszej wymianki bodajze w lutym :) Swoja droga bardzo polecam Wam z nia wymianki - konkretna dziewczyna :).Przyznam szczerze ze plusow posiada wiele jak np. dostepnosc czy to ze dzieki tak malemu opakowaniu jest idealny na podroze bo zmiescie sie w kazdej kosmetyczce czy torebce.Jednak jego najwiekszym minusem jak dla mnie jest to ze na peeling jest za slaby tak wiec jesli zas nie dostane go od kogos z jakiejkolwiek okazji to sama nie zamierzam go kupowac.


To tyle z mojej strony na dzis:) Czuje ze dzisiejsze 10 godzin mnie wymeczylo i zaraz lece sie wykapac i do lozeczka spac :)

Pozdrawiam Was:)
Moniq



 

27 komentarzy:

  1. ogólnie je lubię, są takimi średnimi zdzierakami (każdy peeling robię na sucho), ale cena jest przesadzona... jak dla mnie to ten produkt powinien kosztować max 4zł, ze względu na bardzo słabą wydajność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie to one za slabe sa - ja z tych gruboskornych ;)

      Usuń
  2. No ciekawy, ale priorytetem moim nie jest, właśnie trochę boję się tej chemiczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi ci o zapach to on jest delikatny tyle ze wg mnie jest chemiczny przez to ze w zyciu kolo kiwi nawet nie lezal ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam te peelingi! Takie zapachy i skuteczność za taką cenę? poproszę :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie za slabe ale na jakas podroz sa ok :)

      Usuń
  4. peelingi te są całkiem fajne moim zdaniem, niezle zapachy, ale działanie dla mnie za słabe mimo to tanie na jakiś wyjazd na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam cytrynowy od TBS :-) gdyby nie to ze teraz mam zapas peelingow na min 3 miesiace to bym znow kupila choc kto wie moze niedlugo zas mi wpadnie przypadkiem w rece;-)

      Usuń
  6. Ja nie miałam nigdy tych peelingów :O musze nadrobić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jestes jedna z nielicznych osob ktore zadnego peelingu z tej serii nie miala;-)

      Usuń
  7. Ja je lubię całkiem :) i nie są takie słabe zdzieraki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. są w sumie prócz zapachu nie ciekawe :P ale czasem fajnie kupić coś tylko dla genialnego ( aczkolwiek nietrwałego :( ) zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sa zle tylko wg mnie za slabe ale maja przyjemne zapachy:-)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zapachy maja fajne mimo ze chemiczne:-)

      Usuń
  10. A ja akurat jeszcze go nigdy nie miałam. Ni powiem trafił w moje łapki kiedyś w Biedronce ale jeszcze mi zalega ze 4 peelingi do ciała w domu to na razie nie szaleję :) Kurczę muszę przegląd kosmetyków porobić co by nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam jeszcze 5 peelingow w szafce czekajacych na swoja kolejnosc;-) ale u mnie peelingi schodza tak samo szybko jak zele pod prysznic:-)

      Usuń
  11. ten peeling jest fajny,mialam dawno temu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za slaby ja wole zdzieraki:-)

      Usuń
  12. miałam właśnie w tej wersji i zapach jest ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ladny jest ale moim zdaniem to napewno nie jest kiwi:-)

      Usuń
  13. Po przeczytaniu Twojej opinii postanowiłam kupić ten peeling jednak o zapachu czarnej porzeczki. Produkt jest bardzo fajny, a moja dłuższa opinia na ten temat znajduje się na moim blogu: panifashion.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń