środa, 23 października 2013

Nowosci kilka :)

Witajcie :)


Jak pewnie zauwazylyscie od niemalze dwoch miesiecy nie pojawil sie zaden post zakupowy. Powodem jest to, ze staram sie troche zaoszczedzic ( jedzenie dla alergikow kosztuje majatek wierzcie mi ;) ) to raz a dwa, ze odkad mam dwa psy to roboty po uszy i nie mam czasu na bieganie po drogeriach - poki Diego nie urosnie to kazda okazja zajrzenia do DMu czy Rossmanna to dla mnie luxus :/
Niemniej jednak co nieco sie nazbieralo wiec pomyslalam, ze Wam pokaze co mi przybylo :)


Nie jest to jakos posortowane takze foty robilam jak leci :)

Nivea Long Repair - odzywka do wlosow kupiona z polecenia kolezanki. Osobiscie nie uzywam kosmetykow tej firmy bo do tej pory reagowalam na nie alergiami ale przy odzywce pomyslalam, ze co mi tam w koncu nie ma ona ani stycznosci z moja twarza ani skora glowy bo nakladam ja jedynie na dlugosc :) Zobaczymy czy sie spisze :)
Tutti Frutti Karmel&Cynamon Olejek Do Kapieli - mialam juz kiedys peeling o tym samym zapachu i o ile sam peeling byl na nie bo za slaby o tyle zapach byl boski :) Tak wiec skorzystalam z okazji i wpadl do koszyka :) Na nadchodzace chlodne dni bedzie w sam raz :D
Kneipp Cremebad Paradiesische Versuchung Kokosmilch&Monoiöl - kolejny plyn do kapieli o boskim zapachu slodkiego kokosa. Jak kokosa jesc nie lubie tak wachajac plyn moglabym zjesc opakowanie :P Uzylam juz kilka razy i musze przyznac, ze wart swojej ceny do tego robi naprawde genialna piane :D


Balea Creme-Öl Dusche Traubenkernöl&Pistazie - kremowy zel pod prysznic z olejkiem z pestek winogron i pistacjami. Jak tylko go zobaczylam i powachalam to nawet sie nie zastanawialamtylko wyladowal w koszyku. Ma ladny, slodki zapach pistacji a ja zarowno pistacje jak i ich zapach wrecz kocham :D
BeBeauty Spa Peeling Do Ciala Winogrona - podobnie jak plyn do kapieli z Tutti Frutti tak i ten peeling udalo mi sie dorwac przypadkowo. Poki co lezy w szufladzie i czeka na swa kolej choc przyznam sie, ze bardzo jestem jego ciekawa :)
Balea Creme-Öl Dusch Peeling Apfel&Zimtduft - kolejna nowosc w DMie czyli kremowy peeling do ciala o zapachu jablka i cynamonu. Jak go wacham to przypomina mi sie ciasto z dziecinstwa jakie robila prababcia :D Generalnie juz raz wspominalam, ze zapachu cynamonu nie lubie ale tylko jesli jest bardzo mocny a tu akurat jest on naprawde przyjemny. Jest to edycja limitowana wiec jesli macie na niego chrapke to spieszcie sie :)


Alverde Beauty&Fruity 3in1 Reinigungsschaum Limette Apfel - kolejna nowosc tym razem od Alverde czyli pianka do mycia twarzy o zapachu limonki i jablka. Przeznaczona jest do cery normalnej i mieszanej. Poki co musi poczekac az sie moj aktualny zel od Balea skonczy :)
L´oreal SkinPerfection Serum - serum do twarzyw przeuroczej szklanej buteleczce. Uzywam go juz od kilkunastu dni ale mam co do niego mieszane uczucia...
P2 Spa Time! 2in1 Wellnes Peeling - peeling do rak, ktory zawiera w sobie prawdziwe krysztalki soli morskiej i zapach mango. Przed uzyciem trzeba nim naprawde mocno powstarzac az sie obe warstwy wymieszaja. Uzylam go kilka razy i jak widac ubytek jest niewielki :) Fajnie peelinguje dlonie :)
Ziaja 25+ Krem Nawilzajacy Matujacy - callmeblondi tak go zawsze zachwala, ze musialam go dorwac jednak teraz zalega w szufladzie bo krem, ktory akuatlnie uzywam na dzien poprostu nie chce sie skonczyc:)


Cleanic Deo Soft Dezodorant w Chusteczce - z ciekawosci wzielam na wyprobowanie. Na podroze beda w sam raz :)
Butterfly - skarpetki zluszczajace skore stop. Dorwalam je za grosze na Ebayu wiec zobaczymy czy sa w ogole warte ;)
Schaebens Erdbeer Maske - lubie maseczki tej firmy a zwlaszcza ta truskawkowa z peelingiem :)


Essence Multi Action Mascara - kiedys ja chetnie uzywalam a ze jest tania jak barszcz to wzielam po raz kolejny :)
Maybelline The Rocket Volum Express Mascara - tak ze wszystkich stron zachwalana wiec postanowilam i ja przetestowac. Jak widac wciaz szukam maskary tej jednej jedynej :)


P2 Impressive Gel Kajal 030 Dramatic Taupe oraz 040 Dramatic Green - OMG one sa poprostu boskie :D.I do tego calkiem fajnie sie trzymaja na powiekach :D


Maybellin Color Tattoo 24HR By Eyestudio 87-Mauve Crush oraz 70-Metallic Pomegranate - takze i one musialy dolaczyc do mojej kolekcji :D Tego pierwszego narazie nie uzywalam za to z tym drugim bardzo sie polubilam :D Moim zdaniem to jedne z najlepszych cieni w kremie :D


I to by bylo na tyle. Mysle ze jak na niemalze 2 miesiace nie ma tego duzo a wiekszosc to powiedzmy sa rzeczy podstawowe takie jak zel pod prysznic czy pianka badz krem do twarzy.
Znacie moze ktores z tych produktow?

23 komentarze:

  1. Zazdraszczam Balei :) Miałam ten peeling winogronowy BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jaki jest?
      Ja zazdraszczam wam polskich kosmetykow :-)

      Usuń
  2. Ooo widze, że będę musiała wybrać się do Niemiec :) bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w DMie pojawilo sie sporo nowosci :)

      Usuń
    2. Pianka do twarzy cudo sama używam a zapach zjawiskowy

      Usuń
  3. Nic nie miałam ale zakupy bardzo fajne - ja za to w tym miesiącu nakupiłam wszystkiego że hoho ale co nieco przyda się na prezenty świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja narazie ograniczam sie :) zreszta duze zapasy w dalszym ciagu mam pomimo, ze na bierzaco wszystko zuzywam to ich i tak cos nie ubywa :P

      Usuń
  4. Mam płyn do kąpieli tej firmy, tyle, że różany.
    Kokos kusząco brzmi, więc na pewno go kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo naprawde niesamowicie pachnie :D

      Usuń
  5. Jestem nie na czasie z nowościami w DM, muszę dorwać szczególnie ten żel pistacjowy i peeling jabłkowo-cynamonowy z Balei. I potwierdzam - płyny z Kneipp są świetne, ja akurat mam wersję z imbirem i kardamonem, ale też robi świetną pianę i pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maybelline po prawej wygląda przecudnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutti Frutti Uwielbiam ten zapach mmmmmmmmmmmm coś wspaniałego !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długo nie robiłaś zakupów ale teraz widze ,, że zaszalałaś!!! Super. Należy się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dosyc dlugo bo jakies tam zapasy mam i staram sie pozuzywac:-)

      Usuń
  9. Ale cudne nowości. Wpadły mi w oko kredki p2 i pianka do mycia twarzy o zapachu limonki i jablka. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno sie pojawi recenzja pianki za jakis czas a co do kredek - niestety nie umiem robic zdjec makijazy takze nie gwarantuje ze sie cos pojawi:-/

      Usuń
  10. Hey! Czytam Twojego bloga od dluzszego czasu ale to moj pierwszy komentarz. Zakupy super! Ja rowniez uwielbiam robic zakupy w dm :) Co do tego serum z l'oreal tez mam mieszane uczucia i pozatym cena troche za wysoka (przynajmniej jak dla mnie). A jesli chodzi o ten peeling do rak z P2 to jest on gdzies w tej polce gdzie kolorowka czy przy kremach do rak?

    Viele Grüße aus Dresden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey:-) bardzo mi milo :-) tak to serum jest drogie takze wedlug mnie bo jednak prawie 16 € to spora suma. Musze troche je potestowac bo wysypalo mnie na twarzy i nie wiem czy to wlasnie nie ono jest tego przyczyna:-/. A jesli chodzi o peeling do rak z P2 to u mnie w DMie jest on tam gdzie kremy i inne rzeczy na dole w szafie P2.

      Usuń
  11. świetne nowości, nie będę oryginalna, że najbardziej zazdroszczę Balea :)

    OdpowiedzUsuń